The letter iAbout Comreg IconAbout PRS IconAbout PRSAuthorise Postal ProvidersAuthorise Postal Providers IconBase Station Location IconRadio Tower broadcasting wavesBilling Option IconShow more billing options for this planView this sectionA rightward arrowCode of Practice IconCode of PracticeA weighing scalesCompare Services IconCompetition Law Enforcement IconCompetition Law EnforcementPerson holding their hand up with a question markComplaints and Queries IconCompliance Enforcement IconCompliance EnforcementComreg Investigations IconComreg InvestigationsGroup of peopleConsumer Services IconComReg ConsumerTwo people speaking with a speech bubbles Government building with flagCorporate Governance Icon Coverage Map of IrelandCoverage MapPerson wearing a headsetCustomer Service IconArrow pointing downDownloadE-licencingE-licencing IconErrorA red sign with a white exclamation markFacebookThe Facebook LogoTwo Speech bubblesFeedback IconSquiggly line Iconfive_eight_gz IconOpen PadlockFreedom Act IconFrequency Allocations IconFrequency AllocationsStampGeneral Authorisation IconLandline PhoneHome Phone IconIndustry Forms IconIndustry FormsComReg IndustryA tall buildingInternational IconInternationalLaptop computerInternet IconJargon Buster IconJargon BusterGavel hammer used in courtLegislation IconLicense Exceptions IconLicense ExceptionsLicensing IconRolled Certificate with RibbonLiecense Ammendments Permissions IconLiecense Ammendments PermissionsLinkedinThe LinkedIn Logo - this link will open in a new windowMarket Analysis IconMarket AnalysisMarket Information IconMarket InformationMegaphoneMobile PhoneMobile Phone Iconnav-home-iconnav-home-icon-bluenav-home-icon-greenA folded newspaperIndustry News IconA folded newspaperNews and Press IconNounSubmit a consumer query or complaintPhone BookNumbering Naming Addressing IconShow other information about planOther Information IconShow payment options for this planPayment Options IconPDF logoPDF fileLocation DevicePersonal Locator Beacon IconEnvelopePostal IconPostBoxPostal Authorisation IconEuro symbolPremium Rate IconTest Trail One IconTest Trail OnePrice Control Accounting IconPrice COntrol AccountingProductsProducts IconPRS Number IconPRS NumberBlank PagePublications IconRadio SpectrumRadio Spectrum IconRadio Tower broadcasting wavesIndustry Radio Spectrum IconRegulation Of An Post IconList with a tick markSignal wavesRSS FeedSpectrum Awards IconSpectrum AwardsSpectrum Compliance IconSpectrum ComplianceJigsaw pieceStrategy IconTips Advice IconTips AdviceShapeTwitterThe Twitter Logo - this link will open in a new windowec-networkec-networkEC SignalEC Signalec-checklistec-checklistec-deviceec-deviceec-peopleec-peopleec-speechec-speechXThe X Logo - this link will open in a new window
Home / Comhairle & Eolas / Seirbhísí Ardráta / Conas seirbhísí ardráta a bharra nó a stopadh

Conas seirbhísí ardráta a bharra nó a stopadh

Áirítear sa leathanach seo:

  • Conas díliostáil ó PRS 

  • An féidir táille a ghearradh orm as téacs PRS a fháil? 

  • Conas PRS a bhlocáil 

  • Conas gearán a dhéanamh faoi PRS 

  • Leideanna Maithe maidir le Seirbhísí Ardráta 

Conas díliostáil ó PRS 

mór do chuideachtaí a sholáthraíonn seirbhísí síntiúis (i.e. seirbhísí a bhfuil muirear athfhillteach orthu) a chur in iúl duit go bhfuil ag clárú le haghaidh seirbhís síntiúis agusmór dóibh na sonraí seo a leanas a sholáthar duit: 

    • cé mhéad téacs a gheobhaidh tú mar chuid den tseirbhís, 
    • cé mhéad a chosnóidh gach téacs a fhaightear, agus 
    • Conas is féidir leat an síntiús a stopadh 

Chun díliostáil ó sheirbhís síntiúis ardráta, téacsáil an focal STOP chuig an gcóduimhir ghearr don tseirbhís. Ná téacsáil aon fhocail eile mar d’fhéadfadh sé seo d’iarratas a chur ó bhail. 

Tabhair faoi deara gur féidir le muirear caighdeánach líonra iarratas a dhéanamh ar an téacs seo. Nuair a bheidh an focal STOP téacsáilte agat chuig an seoltóir, ba chóir duit a bheith díliostáilte laistigh de 24 go 48 uair an chloig. Mura n-éiríonn leat stad a théacsáil, is féidir le ComReg iarratas a sheoladh ar do shon. 

Is dócha gur teachtaireachtaí bolscaireachta saor in aisce iad téacsanna a iarrann ort cur isteach ar chomórtas nó glaoch ar uimhir le buachan, a bhféadfadh treoracha a bheith iontu maidir leis an dóigh chun díliostáil. 

Is tábhachtach go gcoinníonn tú na teachtaireachtaí seo ar eagla go mbeadh ort gearán a dhéanamh le ComReg nó leis an gCoimisinéir Cosanta Sonraí. 

Má scrios tú an uimhir óna bhfuair tú an téacs, déan teagmháil le d’oibreoir líonra soghluaiste chun tuilleadh eolais a fháil faoin uimhir agus faoin soláthraí PRS a bhaineann leis an uimhir sin. 

An féidir táille a ghearradh orm as téacs PRS a fháil? 

Is féidir. Más mian leat na táillí a stopadh agus díliostáil ón tseirbhís, clóscríobh an focal STOP agus seol téacs chuig an uimhir chóid ghearr cúig dhigit soghluaiste a bhaineann leis an tseirbhís (tabhair faoi deara go mbeidh táille chaighdeánach líonra i bhfeidhm ar an téacs seo). 

Conas PRS a bhlocáil 

Soláthraíonn Eir, Three, agus Vodafone gné blocála saor in aisce a ligeann duit cosc a chur ar sheirbhísí SMS / téacs ardráta sna raonta gearruimhir cód 53XXX go 59XXX. Tá an ghné seo ar fáil saor in aisce agus ba chóir go mbeadh sé i bhfeidhm tráth nach déanaí ná 14 lá tar éis d’iarratais. 

Chun bac a chur ar gach uimhir PRS, ní mór duit iarratas a chur le do sholáthraí seirbhíse. 

Conas gearán a dhéanamh faoi PRS 

Má chreideann tú gur gearradh táille mhícheart ort as PRS: 

  • Déan teagmháil leis an soláthraí PRS agus déan gearán foirmiúil. 

Is fearr é seo a dhéanamh laistigh de shé mhí mar go gceanglaítear ar PRS sonraí a choinneáil don fhad ama seo. 

  • Má tá do ghearán gan réiteach tar éis 10 lá oibre, le do thoil . 

Déan teagmháil dhíreach leis an soláthraí seirbhíse ardráta agus pléigh an t-ábhar leo. B’fhéidir go mbeidh ort gearán foirmiúil a dhéanamh agus uimhir thagartha gearáin a fháil. 

Mura bhfaigheann tú réiteach sásúil, is féidir le ComReg imscrúdú a dhéanamh ar sháraigh an chuideachta an Cód Cleachtais. Má tá, iarrfaimid aisíocaíocht ar do shon. 

An bhfuair páiste glaoch nó téacs do dhuine os cionn 18 mbliana d’aois? 

Tá Coimisiún na Meán freagrach as Creat na hÉireann um Shábháilteacht Ar Líne. Má fheiceann tú ábhar mídhleathach ar líne, tuairiscigh é chuig an ardán ina bhfaca tú é. Chun faisnéis mhionsonraithe a fháil faoi shásraí gearán dá bhforáiltear faoin Acht um Sheirbhísí Digiteacha, tabhair cuairt ar cnam.ie 

Teastóidh an uimhir as ar tháinig an teachtaireacht téacs, ábhar na teachtaireachta téacs, agus an uimhir theileafóin  phóca a ar baineadh úsáid as chun rochtain a fháil ar an PRS. 

Leideanna Maithe maidir le Seirbhísí Ardráta 

    • Is uimhreacha PRS iad uimhreacha ’15xx’ nó uimhreacha gearra cúig dhigit (e.g. 53XXX nó 57XXX). 
    • Léigh an cló beag i gcónaí agus tú ag clárú. 
    • Bí aireach ar thairiscintí ‘saor in aisce’ nó duaiseanna iontacha. 
    • Bí aireach ar d’uimhir a thabhairt amach mar d’fhéadfá a bheith ag aontú le seirbhís rialta (síntiús) a d’fhéadfadh costas níos mó airgid a ghearradh ort. 
    • Ná freagair fógraí ar do theileafón nár aontaigh tú a fháil. 
    • Seiceáil go bhfuil tú sean go leor chun cur isteach ar chomórtas. 
    • Is féidir leat an focal STOP a théacsáil  chuig an uimhir cód gearr cúig dhigit a bhaineann leis an tseirbhís ardráta chun síntiús a chealú (d’fhéadfadh táille líonra chaighdeánach a bheith i bhfeidhm). 
    • Coinnigh súil ar do bhille teileafóin. 
    • Má íocann do thuismitheoir nó do chaomhnóir táillí do theileafóin phóca, seiceáil leo sula gceannaíonn tú aon táirge nó seirbhís. 

 

 

 

 

 

An raibh an leathanach seo úsáideach?

Error: Contact form not found.

Error: Contact form not found.