Ní mór do chuideachtaí a sholáthraíonn seirbhísí síntiúis (i.e. seirbhísí a bhfuil muirear athfhillteach orthu) a chur in iúl duit go bhfuil tú ag clárú le haghaidh seirbhís síntiúis agus ní mór dóibh na sonraí seo a leanas a sholáthar duit:
Chun díliostáil ó sheirbhís síntiúis ardráta, téacsáil an focal STOP chuig an gcóduimhir ghearr don tseirbhís. Ná téacsáil aon fhocail eile mar d’fhéadfadh sé seo d’iarratas a chur ó bhail.
Tabhair faoi deara gur féidir le muirear caighdeánach líonra iarratas a dhéanamh ar an téacs seo. Nuair a bheidh an focal STOP téacsáilte agat chuig an seoltóir, ba chóir duit a bheith díliostáilte laistigh de 24 go 48 uair an chloig. Mura n-éiríonn leat stad a théacsáil, is féidir le ComReg iarratas a sheoladh ar do shon.
Is dócha gur teachtaireachtaí bolscaireachta saor in aisce iad téacsanna a iarrann ort cur isteach ar chomórtas nó glaoch ar uimhir le buachan, a bhféadfadh treoracha a bheith iontu maidir leis an dóigh chun díliostáil.
Is tábhachtach go gcoinníonn tú na teachtaireachtaí seo ar eagla go mbeadh ort gearán a dhéanamh le ComReg nó leis an gCoimisinéir Cosanta Sonraí.
Má scrios tú an uimhir óna bhfuair tú an téacs, déan teagmháil le d’oibreoir líonra soghluaiste chun tuilleadh eolais a fháil faoin uimhir agus faoin soláthraí PRS a bhaineann leis an uimhir sin.
Is féidir. Más mian leat na táillí a stopadh agus díliostáil ón tseirbhís, clóscríobh an focal STOP agus seol téacs chuig an uimhir chóid ghearr cúig dhigit soghluaiste a bhaineann leis an tseirbhís (tabhair faoi deara go mbeidh táille chaighdeánach líonra i bhfeidhm ar an téacs seo).
Soláthraíonn Eir, Three, agus Vodafone gné blocála saor in aisce a ligeann duit cosc a chur ar sheirbhísí SMS / téacs ardráta sna raonta gearruimhir cód 53XXX go 59XXX. Tá an ghné seo ar fáil saor in aisce agus ba chóir go mbeadh sé i bhfeidhm tráth nach déanaí ná 14 lá tar éis d’iarratais.
Chun bac a chur ar gach uimhir PRS, ní mór duit iarratas a chur le do sholáthraí seirbhíse.
Má chreideann tú gur gearradh táille mhícheart ort as PRS:
Is fearr é seo a dhéanamh laistigh de shé mhí mar go gceanglaítear ar PRS sonraí a choinneáil don fhad ama seo.
Déan teagmháil dhíreach leis an soláthraí seirbhíse ardráta agus pléigh an t-ábhar leo. B’fhéidir go mbeidh ort gearán foirmiúil a dhéanamh agus uimhir thagartha gearáin a fháil.
Mura bhfaigheann tú réiteach sásúil, is féidir le ComReg imscrúdú a dhéanamh ar sháraigh an chuideachta an Cód Cleachtais. Má tá, iarrfaimid aisíocaíocht ar do shon.
An bhfuair páiste glaoch nó téacs do dhuine os cionn 18 mbliana d’aois?
Tá Coimisiún na Meán freagrach as Creat na hÉireann um Shábháilteacht Ar Líne. Má fheiceann tú ábhar mídhleathach ar líne, tuairiscigh é chuig an ardán ina bhfaca tú é. Chun faisnéis mhionsonraithe a fháil faoi shásraí gearán dá bhforáiltear faoin Acht um Sheirbhísí Digiteacha, tabhair cuairt ar cnam.ie
Teastóidh an uimhir as ar tháinig an teachtaireacht téacs, ábhar na teachtaireachta téacs, agus an uimhir theileafóin phóca a ar baineadh úsáid as chun rochtain a fháil ar an PRS.
Error: Contact form not found.
Error: Contact form not found.