The letter iAbout Comreg IconAbout PRS IconAbout PRSAuthorise Postal ProvidersAuthorise Postal Providers IconBase Station Location IconRadio Tower broadcasting wavesBilling Option IconShow more billing options for this planView this sectionA rightward arrowCode of Practice IconCode of PracticeA weighing scalesCompare Services IconCompetition Law Enforcement IconCompetition Law EnforcementPerson holding their hand up with a question markComplaints and Queries IconCompliance Enforcement IconCompliance EnforcementComreg Investigations IconComreg InvestigationsGroup of peopleConsumer Services IconComReg ConsumerTwo people speaking with a speech bubbles Government building with flagCorporate Governance Icon Coverage Map of IrelandCoverage MapPerson wearing a headsetCustomer Service IconArrow pointing downDownloadE-licencingE-licencing IconErrorA red sign with a white exclamation markFacebookThe Facebook LogoTwo Speech bubblesFeedback IconSquiggly line Iconfive_eight_gz IconOpen PadlockFreedom Act IconFrequency Allocations IconFrequency AllocationsStampGeneral Authorisation IconLandline PhoneHome Phone IconIndustry Forms IconIndustry FormsComReg IndustryA tall buildingInternational IconInternationalLaptop computerInternet IconJargon Buster IconJargon BusterGavel hammer used in courtLegislation IconLicense Exceptions IconLicense ExceptionsLicensing IconRolled Certificate with RibbonLiecense Ammendments Permissions IconLiecense Ammendments PermissionsLinkedinThe LinkedIn Logo - this link will open in a new windowMarket Analysis IconMarket AnalysisMarket Information IconMarket InformationMegaphoneMobile PhoneMobile Phone Iconnav-home-iconnav-home-icon-bluenav-home-icon-greenA folded newspaperIndustry News IconA folded newspaperNews and Press IconNounSubmit a consumer query or complaintPhone BookNumbering Naming Addressing IconShow other information about planOther Information IconShow payment options for this planPayment Options IconPDF logoPDF fileLocation DevicePersonal Locator Beacon IconEnvelopePostal IconPostBoxPostal Authorisation IconEuro symbolPremium Rate IconTest Trail One IconTest Trail OnePrice Control Accounting IconPrice COntrol AccountingProductsProducts IconPRS Number IconPRS NumberBlank PagePublications IconRadio SpectrumRadio Spectrum IconRadio Tower broadcasting wavesIndustry Radio Spectrum IconRegulation Of An Post IconList with a tick markSignal wavesRSS FeedSpectrum Awards IconSpectrum AwardsSpectrum Compliance IconSpectrum ComplianceJigsaw pieceStrategy IconTips Advice IconTips AdviceShapeTwitterThe Twitter Logo - this link will open in a new windowec-networkec-networkEC SignalEC Signalec-checklistec-checklistec-deviceec-deviceec-peopleec-peopleec-speechec-speechXThe X Logo - this link will open in a new window
Home / Comhairle & Eolas / Riachtanais Inrochtaineachta Soláthraí Seirbhíse

Riachtanais Inrochtaineachta Soláthraí Seirbhíse

Áirítear sa leathanach seo:

  • Ráiteas Inrochtaineachta 

  • Tomhaltóirí faoi Mhíchumas cad is féidir libh a bheith ag súil leis ó do Sholáthraí Seirbhíse? 

  • Faisnéis Inrochtana maidir le Láimhseáil Gearán 

  • Áis bhreisithe inrochtana d’úsáideoirí soghluaiste réamhíoctha 

  • Fiosruithe Eolaire Inrochtana 

  • Billeáil Inrochtana 

  • Áis Inrochtana chun Comhoiriúnacht Trealaimh Teirminéil a Thástáil beartas tuairisceáin chuí 

  • Eolas Inrochtana ar an Láithreán Gréasáin 

  • Eolas Inrochtana faoin gConradh 

  • Áis do Chustaiméirí faoi Mhíchumas chun Riachtanais a Chlárú 

  • Seirbhís Athsheachadáin Téacs 

  • Athbhreithniú ar Riachtanais Inrochtaineachta Soláthraí Seirbhíse 

Ráiteas Inrochtaineachta 

Ceanglaítear ar gach soláthraí seirbhíse Ráiteas Inrochtaineachta a fhoilsiú ar a láithreáin ghréasáin. Ba cheart go leagfaí amach sa ráiteas inrochtaineachta an dóigh a gcintíonn do sholáthraí seirbhíse go bhfuil rochtain ag úsáideoirí deiridh ar fhaisnéis maidir lena dtáirgí agus a seirbhísí, lena n-áirítear an fhaisnéis uile a sholáthraítear d’fhormhór na n-úsáideoirí deiridh. Ba chóir go mbeadh na nithe seo a leanas sa Ráiteas Inrochtaineachta: 

  • Eolas faoi na táirgí agus na seirbhísí inrochtaineachta atá ar fáil d’úsáideoirí deiridh.
  • Eolas faoin raon modhanna teagmhála agus sonraí inrochtana chun cabhrú le húsáideoirí deiridh faoi mhíchumas.
  • Cur chuige agus beartas do Sholáthraithe Seirbhíse maidir le seirbhísí agus faisnéis a sholáthar d’úsáideoirí deiridh faoi mhíchumas.

Tomhaltóirí faoi Mhíchumas cad is féidir libh a bheith ag súil leis ó do Sholáthraí Seirbhíse? 

Faisnéis Inrochtana maidir le Láimhseáil Gearán 

mór fáil a bheith ar fhaisnéis maidir le nósanna imeachta láimhseála gearán do sholáthraí seirbhíse, lena n-áirítear a Chód Cleachtais, i roinnt formáidí, chun leaganacha Braille, Fuaime, Cló Rialta, Cló Mór, Éasca le léamh, Intuigthe agus Ar Líne de gach formáid (ar an Rannóg Míchumais de shuíomh gréasáin an Ghnóthais) a chur san áireamh ach gan a bheith teoranta dóibh, agus mór na formáidí seo go léir a bheith inphriontáilte. 

  • Ní mór do Sholáthraithe Seirbhíse bealach inrochtana a chur ar fáil chun teagmháil a dhéanamh le seirbhísí do chustaiméirí chun gearán a dhéanamh agus/nó fiosrúchán a dhéanamh.
  • Ní mór do Sholáthraithe Seirbhíse an cumas a thairiscint tríú páirtí a ainmniú chun déileáil le gearáin agus/nó fiosrúcháin thar ceann an chustaiméara.
  • Ní mór oiliúint a bheith curtha ar gach ball foirne a láimhseálann do ghearán chun déileáil go cuí le do chuid riachtanas.

Áis bhreisithe inrochtana d’úsáideoirí soghluaiste réamhíoctha 

Ceanglaítear ar sholáthraithe seirbhíse a sholáthraíonn seirbhísí soghluaiste réamhíoctha saoráid bhreisithe SMS a sholáthar do chustaiméirí faoi mhíchumas 

    • Ní bhíonn aon leideanna gutha i gceist le breisiú airgid. 
    • Tá admháil (dearbhán) soiléir, sothuigthe agus ligeann sé don chustaiméir faoi mhíchumas an admháil bhreisithe (dearbhán) a chur i bhfeidhm trí SMS (nó modh coibhéiseach) gan cúnamh ó thríú páirtí. 
    • Tar éis deimhniú breisithe ar luach an chreidmheasa breisithe, gan gá le leideanna gutha a leanúint, ní mór é a sheoladh chuig teileafón póca an chustaiméara. 

Fiosruithe Eolaire Inrochtana 

deacracht agat rochtain a fháil ar sheirbhísí fiosrúcháin eolaire ar líne mar gheall ar lagú radhairc, déan teagmháil le do Sholáthraí Seirbhíse a thairgfidh úsáid seirbhíse fiosrúcháin eolaire saor in aisce.  Chun leas a bhaint as an tseirbhís beidh ort do dhochtúir a fháil chun deimhniú a chur ar fáil a dheimhníonn do riocht leighis. 

Billeáil Inrochtana 

theastaíonn do bhille agus sonraí na n-idirbheart uait i meán atá inrochtana i gceart duit (Braille san áireamh) déan teagmháil le do Sholáthraí Seirbhíse. 

Áis Inrochtana chun Comhoiriúnacht Trealaimh Teirminéil a Thástáil beartas tuairisceáin chuí 

Más mian leat teileafón nó trealamh éigin eile a cheannach ó do Sholáthraí Seirbhíse ach mura bhfuil tú cinnte an féidir leat é a úsáid má tá áis éisteachta agat nó má tá ionphlandú cochla agat, ní mór do do Sholáthraí Seirbhíse ceann de na roghanna seo a leanas a thairiscint duit, 

  • áis chun an trealamh teirminéil a thástáil i siopaí miondíola do Sholáthraí Seirbhíse, roimh cheannach nó
  • beartas tuairisceáin a cheadaíonn trealamh teirminéil nár tástáladh roimh cheannach a thabhairt ar ais toisc nach gcomhlíonann sé riachtanais shonracha éisteachta.

Chun leas a bhaint as an tseirbhís beidh ort do dhochtúir a fháil chun deimhniú a chur ar fáil a dheimhníonn do riocht leighis. 

mór do gach soláthraí seirbhíse a dhíolann trealamh teirminéil foireann a bheith acu sa siopa miondíola atá oilte in úsáid trealaimh teirminéil agus atá ullmhaithe go leordhóthanach chun aghaidh a thabhairt ar aon cheisteanna a ardaítear ag úsáideoirí deiridh faoi mhíchumas sula gceannaítear iad. 

Eolas Inrochtana ar an Láithreán Gréasáin 

Ceanglaítear ar gach soláthraí seirbhíse a chinntiú go bhfuil rochtain ar fhaisnéis chuimsitheach agus cothrom le dáta maidir lena tháirgí agus seirbhísí atá ábhartha do dhaoine faoi mhíchumas. Ciallaíonn gur cheart go mbeifeá in ann cliceáil ó leathanach baile do shuíomh gréasáin do Sholáthraithe Seirbhíse chun rochtain a fháil ar an Rannóg Míchumais den láithreán gréasáin sin. .

Eolas Inrochtana faoin gConradh 

mór gach faisnéis chonarthach a bheith inrochtana agus cothrom le dáta.  Áirítear leis seo fógraí maidir le haon athruithe ar do chonradh atá leagtha amach sna Rialacháin um Sheirbhís Uilíoch. 

Áis do Chustaiméirí faoi Mhíchumas chun Riachtanais a Chlárú 

Ceanglaítear ar gach soláthraí seirbhíse saoráid a choinneáil chun go gcláróidh do chuid riachtanas roghnaíonn é sin a dhéanamh.  Beidh an méid seo a leanas sa chlár faoi réir do thoilithe: 

  • Ainm, seoladh, sonraí teagmhála (chun teileafón nó ríomhphost agus/nó teagmháil ainmnithe tríú páirtí a chur san áireamh).
  • Modhanna cumarsáide is fearr.
  • Sainroghanna maidir le cuacha (mar shampla leathanbhanda nó téacs amháin).
  • Sonraí faoi aon trealamh teirminéil speisialta a theastaíonn.
  • Sonraí faoi aon riachtanas malartach meán billeála.

Seirbhís Athsheachadáin Téacs 

Tá sonraí iomlána na Seirbhíse Athsheachadáin Téacs, Seirbhís Athsheachadáin Téacs na hÉireann (ITRS) ar fáil ag www.itrs.ie

Aistríonn ITRS téacs go guth agus guth go téacs chun éascaíocht a dhéanamh do dhuine a d’fhéadfadh a bheith bodhar nó a bhfuil deacrachtaí éisteachta aige/aici glaonna a dhéanamh agus a fháil i bPoblacht na hÉireann. Déantar glaonna a athsheachadadh trí ghníomhaire ITRS a dhéanann an t-aistriúchán seo.  Is féidir le custaiméirí ITRS glaonna sealaíochta téacs a dhéanamh agus a fháil de réir a bplean roghnaithe trí úsáid a bhaint as raon gléasanna ríomhaire nó meán soghluaiste. Tá ITRS ar fáil go díreach ó  www.itrs.ie.

Chun an ITRS a úsáid, mór duit an uimhir theileafóin a bheidh á húsáid agat a chlárú ar dtús chun glaonna a dhéanamh agus a fháil. Cliceáil anseo agus is féidir leat rochtain a fháil freisin ar shonraí maidir leis an dóigh chun glaonna agus gnéithe tábhachtacha eile a dhéanamh agus a fháil. 

Athbhreithniú ar Riachtanais Inrochtaineachta Soláthraí Seirbhíse 

Tá athbhreithniú á dhéanamh ag ComReg ar na bearta sonracha a chuir ComReg i bhfeidhm in 2014 agus in 2015 chun freastal ar riachtanais tomhaltóirí faoi mhíchumas Seirbhísí Cumarsáide Leictreonaí (ECS) a roghnú agus a úsáid go muiníneach. 

Mar chuid den athbhreithniú seo, d’fhoilsíoma Glao ar Ionchuir an 4 Meán Fómhair 2023. 

doiciméad achomair ar fáil freisin ina dtugtar achoimre ar na topaicí a chlúdaítear sa Ghlao ar Ionchuir agus ina bhfuil na ceisteanna ar mhaith linn go bhfreagródh freagróirí iad.   físeán de Theanga Chomharthaíochta na hÉireann le fotheidil agus guthú na cáipéise achoimre ar fáil: 

An raibh an leathanach seo úsáideach?

Error: Contact form not found.

Error: Contact form not found.