Amhail 2019, níl eolaire clóite leabhar teileafóin ar fáil a thuilleadh.
Is féidir eolas faoi uimhreacha teileafóin a fháil saor in aisce trí eolairí ar líne nó trí chuardach idirlín.
D’fhéadfadh cuardaigh ar líne agus cuardaigh uimhreacha droim ar ais roinnt torthaí a thabhairt ar ais (is dócha go mbeidh uimhreacha f teileafóin ghnó ar fáil ar líne, cé go mb’fhéidir nach mbeidh uimhreacha soghluaiste pearsanta ar fáil) ach braitheann sé sin ar cibé ar foilsíodh nó nár foilsíodh an fhaisnéis sin ar líne.
Is féidir teacht ar sheirbhísí Eolaire Fiosrúcháin saor in aisce trí scairt a chur ar 196 mura féidir leat eolairí ar líne a úsáid mar gheall ar lagú radhairc nó má tá deacracht agat léamh. Ní mór duit clárú don tseirbhís seo trí ghlaoch ar Freefone ag 1800 574 574.
Bunachar Sonraí an Eolaire Náisiúnta
Is taifead é Bunachar Sonraí an Eolaire Náisiúnta (“NDD”) de shíntiúsóirí uile na seirbhísí cumarsáide gutha in Éirinn, lena n-áirítear iad siúd a bhfuil uimhreacha seasta, pearsanta agus soghluaiste acu nár dhiúltaigh a bheith san áireamh sa taifead sin. Cuimsíonn sé uimhreacha teileafóin baile agus uimhreacha teileafón póca araon ar féidir iad a fhoilsiú in eolaire agus/nó a chur ar fáil trí fhiosrúcháin eolaire.
Is é feidhm an NDD go príomha tiomsú agus rochtain ar fhaisnéis a éascú d’eolairí teileafóin agus do sheirbhísí fiosrúcháin eolaire. De réir na Rialachán r-Phríobháideachta, leanann an NDD de bheith mar bhonn d’oibriú an chláir “rogha an diúltaithe” chun críocha margaíochta dírí.
Tá roghanna tomhaltóirí san NDD maidir le cibé an mian leo:
There are two different options for directory listings:
Liostaithe | Cuirtear sonraí (ainm, seoladh, uimhir theileafóin) ar fáil do sholáthraithe seirbhísí fiosrúcháin eolaire nó eolairí. |
Gan uimhir san Eolair | Ní chuirtear sonraí (ainm, seoladh, uimhir theileafóin) ar fáil do sholáthraithe seirbhísí fiosrúcháin eolaire nó eolairí. |
Déan teagmháil le do sholáthraí seirbhíse chun do liostú eolaire san NDD a leasú agus do rogha liostaithe a iarraidh.
Má tá do líne talún cláraithe ar an NDD ‘ná glaoigh ar an gclár’, tá cosc ar mhargaitheoirí in Éirinn glaoch ar d’uimhir theileafóin chun críocha margaíochta dírí.
Mura bhfuil do líne talún san eolaire, ba chóir d’uimhir a thaifeadadh go huathoibríoch mar nach mian leat glaonna margaíochta dírí a fháil, ach amháin má tá sé ráite agat go bhféadfadh na cuideachtaí seo teagmháil a dhéanamh leat.
Díliostáiltear uimhreacha soghluaiste de réir réamhshocraithe, is ionann é seo agus go bhfuil cosc ar mhargaitheoirí in Éirinn glaoch ar d’uimhir theileafóin phóca chun críocha margaíochta dírí mura bhfuil sé ráite agat go bhféadfadh na cuideachtaí sin teagmháil a dhéanamh leat. Féadfaidh tú é seo a athrú trí iarraidh ar do sholáthraí seirbhíse soghluaiste do rogha a athrú.
Tagann glaonna margaíochta ó chuideachtaí margaíochta díreacha nó ó ghnólachtaí ar thoiligh tú teagmháil a dhéanamh leat chun críocha margaíochta.
Má chuireann tú sonraí teileafóin ar fáil do chuideachta (mar shampla tar éis táirge a cheannach, dul isteach i gcomórtas, cúpóin a fhuascailt nó bróisiúr a iarraidh) is féidir go bhfaighidh tú glao margaíochta.
Tá sé seo ar leithligh ón méid atá taifeadta ar an NDD mar gur thug tú do thoiliú don ghnó teagmháil a dhéanamh leat. Is féidir leis an ngnó é seo a dhéanamh fiú má tá d’uimhir san áireamh ar an ‘ná glaoigh ar an gclár’.
Is éard is ‘glao gan iarraidh’ ann ná glao nár iarr tú.
Is éard atá i gceist le ‘glaoch fuar’ ná nuair a ghlaonn cuideachta ort, gan do chead a fháil, ionas gur féidir leo iarracht a dhéanamh earraí nó seirbhísí a dhíol leat.
Tagraíonn na ceanglais rialála sa réimse seo do ghlaonna margaíochta dírí amháin, mar sin, mar shampla, má dhéanann cuideachta teagmháil leat chun iarraidh ort páirt a ghlacadh i suirbhé, níl cosc air seo.
Má tá d’uimhir cláraithe ar ‘ná glaoigh ar chlár’ an NDD, tá cosc ar chuideachtaí margaíochta dírí in Éirinn glaoch ort chun críocha margaíochta dírí.
Nuair a dhéanann tú teagmháil le do sholáthraí seirbhíse teileafóin chun insint dóibh nach bhfuil tú ag iarraidh glaonna margaíochta dírí a fháil, cinnteoidh siad go dtaifeadtar é seo san NDD. D’fhéadfadh suas le cúig lá oibre a bheith i gceist.
Ceanglaítear ar chuideachtaí margaíochta dírí rochtain a fháil ar an NDD chun a fháil amach cé na huimhreacha teileafóin nach mian leo glaonna margaíochta a fháil agus a chinntiú nach nglaonn siad orthu.
Má tá do rogha gan glaonna margaíochta dírí a fháil cláraithe ar an NDD, nó má fhaigheann tú an glao níos mó ná 28 lá tar éis do chuid sonraí a thaifeadadh sa ‘ná glaoigh ar an gclár‘, nó tar éis duit a chur in iúl don chuideachta atá i gceist gan teagmháil a dhéanamh leat arís, b’fhéidir gur mhaith leat gearán a dhéanamh leis an gCoimisiún um Chosaint Sonraí.
Is féidir leis an oifig an chuideachta a imscrúdú agus a ionchúiseamh más gá. Féach suíomh greasáin an Choimisiúin um Chosaint Sonraí chun tuilleadh eolais a fháil.
Cé a thugann aire don NDD?
Ón 2 Meán Fómhair 2019, tá PortingXS tar éis an NDD a bhainistiú agus a chothabháil. Tháinig sé sin sna sála ar phróiseas mionsonraithe inar thug ComReg cuireadh do gach gnóthas a raibh suim acu an NDD a bhainistiú agus a chothabháil i mí an Mhárta 2018 a leasanna a chur in iúl. D’eisigh ComReg comhairliúchán agus Cinneadh deiridh i mí na Nollag 2018, ag deimhniú PortingXS mar an eagraíocht atá freagrach as maoirseacht a dhéanamh ar bhainistiú agus ar chothabháil an NDD. Féach ar Chinneadh ComReg D16/18 chun tuilleadh eolais a fháil.
Ba chóir do chuideachtaí Margaíochta Dírí ar mian leo rochtain a fháil ar an NDD teagmháil a dhéanamh le PortingXS (ndd@portingxs.nl). Tá an comhaontú ceadúnais agus an fhoirm iarratais ar fáil ar láithreán gréasáin PortingXS.
Soláthraíonn seirbhís fiosrúcháin eolaire faisnéis teagmhála agus/nó nasc teileafóin ar aghaidh chuig uimhir theileafóin aonair nó gnó atá liostaithe i mBunachar Sonraí an Eolaire Náisiúnta (NDD).
Tosaíonn uimhreacha fiosrúcháin eolaire le 118 agus tá siad cúig dhigit ar fad e.g. 118XX.
Braitheann an costas a bhaineann le roinnt seirbhísí fiosrúcháin eolaire a úsáid ar roinnt fachtóirí, eadhon:
Is amhlaidh a bheidh sa táille fiosrúcháin eolaire atá le feiceáil ar do bhille teileafóin:
Beidh tionchar ag an gcostas freisin ar cé acu a roghnaíonn tú an tseirbhís nasctha glaonna ar aghaidh a úsáid, rud a d’fhéadfadh (má roghnaítear é) praghas do ghlao a ardú go suntasach.
D’fhéadfadh gníomhaire fiosraithe an eolaire a fhiafraí an mian leat a bheith ceangailte go díreach leis an uimhir theileafóin ar ghlaoigh tú uirthi. Má aontaíonn tú, beidh tú ceangailte leis an uimhir agus gearrfar costas fiosrúcháin an eolaire in aghaidh an ráta nóiméad ar feadh ré iomlán do ghlao. Tugtar nasc glaonna ar aghaidh nó comhlánú glaonna air seo.
Más mian leat an costas a bhaineann leis an tseirbhís fiosrúcháin eolaire a úsáid a íoslaghdú, is féidir leat an uimhir theileafóin ábhartha a iarraidh ó ghníomhaire fiosrúcháin an eolaire agus a rá nach mian leat go mbeadh an glao ceangailte leis an uimhir theileafóin. Tiocfaidh deireadh leis an nglaoch fiosraithe eolaire ansin.
Dá bhrí sin, ní íocfaidh tú an ráta fiosrúcháin eolaire níos airde.
Má tá teileafón póca á úsáid agat, seiceáil an dtairgtear seirbhís téacs mar gur dócha go laghdóidh an uimhir a sheoltar chugat an costas.
Cuimhnigh, ag brath ar an líonra a bhfuil tú ceangailte leis agus ar nádúr an phlean nó an chuachta ar leith atá agat le do sholáthraí seirbhíse, d’fhéadfadh sé a bheith níos saoire duit seirbhís fiosrúcháin eolaire ar leith a úsáid.
Tabharfaidh an t-áireamhán fiosrúcháin eolaire ar ComReg Compare miondealú mionsonraithe duit ar an gcostas reatha a bhaineann le seirbhís fiosrúcháin eolaire ar leith a ghlaoch.
Is féidir leat labhairt le do sholáthraí seirbhíse freisin chun an t-eolas seo a fháil.
Ba cheart gearán a bhaineann le seirbhísí fiosrúcháin eolaire a ardú mar ghearán caighdeánach le do sholáthraí seirbhíse. Má theipeann ar do sholáthraí seirbhíse an t-ábhar a réiteach leat, ba cheart duit do ghearán a ardú ansin leis an soláthraí seirbhíse fiosraithe eolaire a dhéanfaidh iarracht do cheist a réiteach.
Error: Contact form not found.
Error: Contact form not found.