I gcás custaiméirí bille-íocaíochta, agus tú ag smaoineamh ar do sholáthraí guthán póca a athrú, ar dtús ba chóir duit a fháil amach an bhfuil tú fós i gconradh.
Má tá tú fós i gconradh le do sholáthraí seirbhíse, ba cheart duit do chonradh a sheiceáil i gcomhair eolas a bhaineann leis na nithe seo a leanas:
Mar shampla, bíonn conarthaí a mhaireann idir 12 agus 24 mí ag formhór na gcustaiméirí bille-íocaíochta. Má tá tú fós i gconradh, féach ar ár gcuid conarthaí le haghaidh tuilleadh eolais.
Má tá plean móibíleach réamhíoctha nó sim-amháin agat tá saoirse agam chun soláthróirí a athrú agus an uimhir chéanna a choinneáil, má tá an guthán díghlasáilte gan aon táillí a tharraingt ort féin.
An féidir liom mo chonradh a chur ar ceal láithreach?
Má chláraíonn tú do chonradh agus má athraíonn tú d’intinn, b’fhéidir go mbeadh sé de cheart agat é a chur ar ceal le linn na tréimhse suaimhnithe. Bíonn difríocht sna rialacha a bhaineann leis an tréimhse shuaimhnithe ag brath ar an gcaoi ar chláraigh tú don chonradh. Ba cheart duit téarmaí do chonartha a sheiceáil le haghaidh tuilleadh eolais.
Caithfidh do sholáthraí seirbhíse tú a chur ar an eolas go bhfuil do chonradh ag teacht chun críche agus go bhféadfaidh tú do phlean reatha a chur ar ceal. Ba cheart do do sholáthraí an Chomhairle Taraife is Fearr a sheoladh chugat freisin ag cur béim ar an taraif, ar an bpraghasphlean nó ar an gcuachadh is fearr, ó do sholáthraí seirbhíse reatha a oireann do do chuid riachtanas. Ní mór í seo a chur ar fáil roimh dheireadh do chonartha, agus ní mór an Fhaisnéis Taraife is Fearr a sholáthar uair sa bhliain ar a laghad.
Leanfaidh go leor conarthaí ar aghaidh ag feidhmiú ar bhonn rollach mí ar mhí nuair a bheidh an téarma íosta imithe in éag ach nach mbeidh siad curtha ar ceal. D’fhéadfadh téarma íosta conartha nua a bheith mar thoradh ar aon chomhaontú nua a dhéanfaidh tú.
Nuair a bheidh do chonradh reatha seiceáilte agat agus aon sonraí tábhachtacha tugtha faoi deara agat, féadfaidh tú teagmháil a dhéanamh le soláthróir nua a dhéanfaidh maoirseacht ar an gcuid is mó den obair.
Nuair a dhéanann tú teagmháil leis an oibreoir móibíleach nua bí cinnte go soláthróidh tú aon fhaisnéis ábhartha mar:
Caithfidh do sholáthraí nua agus do sheansoláthróir oibriú de mheon macánta agus próiseas aistrithe a chomhordú a sholáthraíonn leanúnachas seirbhíse.
Is féidir, is féidir leat d’uimhir reatha a aistriú chuig soláthróir seirbhíse nua. Ní mór duit a bheith cinnte, áfach, é seo a dhéanamh soiléir le linn an phróisis aistrithe mar ní dhéanfar é seo go huathoibríoch. Níl aon chostas ag baint le d’uimhir a choinneáil.
Maidir le do sheanuimhir (nó inaistritheacht uimhreacha) a choinneáil, ní mór don dá oibreoir guthán póca é seo a chomhordú freisin. Más rud é go gcaillfidh tú seirbhís mar gheall ar aon saincheisteanna sa phróiseas seo, níor cheart go mairfeadh sé seo níos mó ná lá oibre amháin.
Má bhíonn fadhbanna ann, ba cheart do do sheanoibreoir leanúint ar aghaidh ag cur seirbhíse ar fáil fad is a oibríonn an t-oibreoir nua chun an fhadhb a réiteach.
Más mian leat seirbhís nua a bheith agat le huimhir nua agus do sheanseirbhís a choinneáil, níl tú ag aistriú.
Comhaontófar dáta an aistrithe agus an aistrithe uimhreach idir tú féin agus d’oibreoir nua. Ba chóir go mbeadh an t-aistriú laistigh den tréimhse is giorra agus is féidir agus go dtarlódh sé ar dháta ar aontaigh tú leis.
Ciallaíonn sé seo nár cheart an próiseas a bheith fadálach gan ghá, agus gur cheart go bhfaighfeá cumarsáid shoiléir ar dháta comhaontaithe aistrithe. Nuair a chuirtear tús le do sheirbhís nua cuirtear do sheanchonradh ar ceal go hoifigiúil agus níl do sheanseirbhís gníomhach a thuilleadh. Ciallaíonn sé seo nár cheart go mbeadh aon chomhthráth idir an dá chonradh, agus dá bhrí sin, níor cheart go gcuirfí bille dúbailte ort ar feadh aon tréimhse.
Ní bheidh. Tá an próiseas aistrithe féin saor in aisce. Mar a luadh cheana, áfach, tá sé tábhachtach do chonradh a léamh go cúramach le fáil amach an bhfuil aon rud ann a luann táillí nó muirir as deireadh luath a chur le conradh. Má tá, léireofar é seo i do bhille deiridh ó do sheansoláthróir.
Is féidir. Tá tú i dteideal aisíocaíochta má tá aon chreidmheas agat nár úsáid tú le haghaidh seirbhísí réamhíoctha. Ní mór duit é seo a iarraidh go sonrach ach bíodh a fhios agat go bhféadfadh táille riaracháin a bheith i gceist leis an aisíocaíocht seo má luaitear i do chonradh é. Caithfidh an táille seo a bheith comhréireach leis an méid atá dlite duit.
Má tá seirbhís bhille-íocaíochta agat agus go bhfuil creidmheas ar do chuntas, tá tú i dteideal é seo a fháil ar ais freisin. D’fhéadfadh táille riaracháin a bheith i gceist le haisíocaíocht an chreidmheasa seo.
Má tá guthán san áireamh i do chonradh, seans go mbeidh an guthán glasáilte leis an líonra móibíleach sin. Go hiondúil, nuair a bheidh an téarma conartha íosta thart, beidh tú in ann do ghuthán a dhíghlasáil saor in aisce nuair a iarrann tú cód díghlasála gutháin. Tá sé seo amhlaidh toisc gur íoc tú as costas an ghutháin feadh théarma íosta an chonartha.
Bíodh a fhios agat go bhféadfadh sé cúpla lá a ghlacadh chun an cód seo a fháil. Mar sin, is fearr é a iarraidh roimh do dháta aistrithe.
Mura bhfuil do théarma íosta istigh agus más mian leat do sheirbhís a athrú nó deireadh a chur le do sheirbhís, b’fhéidir go n-iarrfar ort luach iarmharach do ghutháin a íoc ar ais. Ní mór cén chaoi a ríomhtar é seo a leagan amach i do chonradh. Is féidir leat dul i dteagmháil le do sholáthróir seirbhíse chun tuilleadh eolais a fháil faoi seo.
Dóibh siúd atá ag iarraidh a líne leathanbhanda agus guthán baile a athrú nó atá ag iarraidh pacáiste cuachta a aistriú chuig soláthróir nua, tá tuilleadh eolais faoin ábhar seo againn ar ár leathanach aistrithe leathanbhanda.
Seiceáil an clúdach móibíleach i do cheantar roimh an athrú, mar is féidir le clúdach a bheith éagsúil ag brath ar an áit sa tír ina bhfuil tú.
Bain úsáid as ár n-uirlis chomparáide chun cabhrú le comparáid a dhéanamh idir costas na bpraghasphleananna gutháin, leathanbhanda agus teilifíse.
Error: Contact form not found.
Error: Contact form not found.