Treoir maidir le Scéiméireacht do Ghnólachtaí

Treoir Dea-Chleachtais do Ghnólachtaí foilsithe againn chun cabhrú lena gcustaiméirí a chosaint ar ghlaonna agus teachtaireachtaí scéiméireachtaí. 

leideanna sa treoir do ghnólachtaí chun cabhrú lena gcustaiméirí fíortheachtaireachtaí a aithint uathu. 

Roinnt leideanna atá á dtabhairt againn do ghnólachtaí, chun cabhrú leo a chosaint ó scéiméireacht: 

    1. Ag meabhrú do ghnólachtaí gan do chuid sonraí a iarraidh ort trí théacs nó trí ríomhphost 
    1. Ag moladh do ghnólachtaí a gcuid sonraí teagmhála a fhoilsiú agus cur síos a dhéanamh ar a láithreán gréasáin faoin dóigh a rachaidh siad i dteagmháil leat, mar chustaiméir (mar shampla, más dócha go ndéanfaidh siad teagmháil leat ar an teileafón, trí ríomhphost nó trí théacs) 
    1. Comhairle a thabhairt do ghnólachtaí a mhíniú an dóigh ar féidir leat a chruthú go bhfuil cumarsáid fíor uathu 
    1. Uimhreacha a aithint nach bhfaigheann ach glaonna agus iad a chur leis an liosta Níl Bunús Leo (DNO). Cabhraíonn sé seo le cosc a chur ar chaimiléirí na huimhreacha a úsáid chun glaonna a dhéanamh. Tá sonraí maidir leis an tseirbhís DNO anseo.

Ar an drochuair, is deacair glaonna agus téacsanna scéiméireachta a aithint. mhaíonn glao teachtaireacht téacs go bhfuil ag teacht ó chuideachta a ndéanann gnó léi, is fearr gan dul i dteagmháil leis an nglaoiteoir leis an teachtaireacht go dtí go bhfíoraíonn go bhfuil an teagmháil dlisteanach. Ina áit sin, críochnaigh an glao, cuardaigh a gcuid sonraí teagmhála oifigiúla agus déan teagmháil leo ar ais chun a fhíorú an bhfuil an glao dlisteanach.