The letter iAbout Comreg IconAbout PRS IconAbout PRSAuthorise Postal ProvidersAuthorise Postal Providers IconBase Station Location IconRadio Tower broadcasting wavesBilling Option IconShow more billing options for this planView this sectionA rightward arrowCode of Practice IconCode of PracticeA weighing scalesCompare Services IconCompetition Law Enforcement IconCompetition Law EnforcementPerson holding their hand up with a question markComplaints and Queries IconCompliance Enforcement IconCompliance EnforcementComreg Investigations IconComreg InvestigationsGroup of peopleConsumer Services IconComReg ConsumerTwo people speaking with a speech bubbles Government building with flagCorporate Governance Icon Coverage Map of IrelandCoverage MapPerson wearing a headsetCustomer Service IconArrow pointing downDownloadE-licencingE-licencing IconErrorA red sign with a white exclamation markFacebookThe Facebook LogoTwo Speech bubblesFeedback IconSquiggly line Iconfive_eight_gz IconOpen PadlockFreedom Act IconFrequency Allocations IconFrequency AllocationsStampGeneral Authorisation IconLandline PhoneHome Phone IconIndustry Forms IconIndustry FormsComReg IndustryA tall buildingInternational IconInternationalLaptop computerInternet IconJargon Buster IconJargon BusterGavel hammer used in courtLegislation IconLicense Exceptions IconLicense ExceptionsLicensing IconRolled Certificate with RibbonLiecense Ammendments Permissions IconLiecense Ammendments PermissionsLinkedinThe LinkedIn Logo - this link will open in a new windowMarket Analysis IconMarket AnalysisMarket Information IconMarket InformationMegaphoneMobile PhoneMobile Phone Iconnav-home-iconnav-home-icon-bluenav-home-icon-greenA folded newspaperIndustry News IconA folded newspaperNews and Press IconNounSubmit a consumer query or complaintPhone BookNumbering Naming Addressing IconShow other information about planOther Information IconShow payment options for this planPayment Options IconPDF logoPDF fileLocation DevicePersonal Locator Beacon IconEnvelopePostal IconPostBoxPostal Authorisation IconEuro symbolPremium Rate IconTest Trail One IconTest Trail OnePrice Control Accounting IconPrice COntrol AccountingProductsProducts IconPRS Number IconPRS NumberBlank PagePublications IconRadio SpectrumRadio Spectrum IconRadio Tower broadcasting wavesIndustry Radio Spectrum IconRegulation Of An Post IconList with a tick markSignal wavesRSS FeedSpectrum Awards IconSpectrum AwardsSpectrum Compliance IconSpectrum ComplianceJigsaw pieceStrategy IconTips Advice IconTips AdviceShapeTwitterThe Twitter Logo - this link will open in a new windowec-networkec-networkEC SignalEC Signalec-checklistec-checklistec-deviceec-deviceec-peopleec-peopleec-speechec-speechXThe X Logo - this link will open in a new window
Home / Comhairle & Eolas / Gearán a dhéanamh le do Soláthraí

Gearán a dhéanamh le do Soláthraí

This page contains:

  • Gearán a dhéanamh leis an gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide maidir le do sholáthraí seirbhíse ECS nó PRS. 

  • Conas is féidir leis an gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide cabhrú? 

  • Conas teagmháil a dhéanamh le Cúram Tomhaltóirí an Choimisiúin um Rialáil Cumarsáide  

  • Gearán a dhéanamh leis an gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide maidir le do sheirbhís poist 

Ról Cúram Tomhaltóirí 

Tá sé mar aidhm ag Cúram Tomhaltóirí an Choimisiúin um Rialáil Cumarsáide tomhaltóirí a chur ar an eolas faoi fhadhbanna cumarsáide agus gearáin a dhéantar le do sholáthraithe seirbhíse cumarsáide leictreonaí (“ECS” – leathanbhanda, teileafón baile, agus guthán), poist, agus ardráta (“PRS”) a chur ar aghaidh. 

Gearán a dhéanamh leis an gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide maidir le do sholáthraí seirbhíse ECS nó PRS. 

Chun gearán foirmiúil a chur isteach lenár bhFoireann Cúram Tomhaltóirí, ní mór duit tabhairt faoi na céimeanna seo a leanas ar dtús: 

1)    Gearán foirmiúil a dhéanamh le do sholáthraí seirbhíse (ECS/PRS) 

Ní mór duit, ar an gcéad dul síos, do ghearán a dhéanamh go foirmiúil agus uimhir thagartha gearáin a fháil ó do sholáthraí seirbhíse. 

Tugtar 10 lá oibre chuig soláthraithe seirbhíse do ghearán a réiteach. 

Más rud é go ndearna tú iarracht arís agus arís eile teagmháil a dhéanamh le do sholáthraí seirbhíse chun gearán a dhéanamh go foirmiúil gan aon rath, d’fhéadfadh an Coimisiún um Rialáil Cumarsáide idirghabháil a dhéanamh go díreach leis an soláthraí seirbhíse ar do shon. 

2)    Fan 10 lá oibre go dtí go bhfuil réiteach tagtha ar do ghearán 

Más rud é nach bhfuil réiteach tagtha ar do ghearán fós i ndiaidh 10 lá oibre, is féidir leat cúnamh a iarraidh ón gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide maidir leis an ngearán a réiteach. 

Déan teagmháil lenár bhfoireann Cúram Tomhaltóirí nuair atá 10 lá oibre imithe. 

Ní mór gearáin a dhéanamh leis an soláthraí ar dtús de réir a chód cleachtais maidir le gearáin a láimhseáil laistigh de 12 mhí anuas. 

Conas is féidir leis an gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide cabhrú? 

Déanfaidh foireann Cúram Tomhaltóirí an Choimisiúin um Rialáil Cumarsáide an méid seo a leanas chun cabhrú: 

    • do ghearán a chur ar aghaidh go foirmiúil le do sholáthraí seirbhíse 
    • monatóireacht a dhéanamh agus súil a choinneáil ar dhul chun cinn do ghearáin go dtí go dtagann réiteach air, 
    • iarracht a dhéanamh lena chinntiú go bhfaigheann tú nuashonruithe rialta ó do sholáthraí seirbhíse 
    • athbhreithniú a dhéanamh ar réiteach do sholáthraí seirbhíse ar do ghearán i gcomhthéacs a oibleagáidí rialála 

Conas teagmháil a dhéanamh le Cúram Tomhaltóirí an Choimisiúin um Rialáil Cumarsáide  

Cliceáil anseo chun teagmháil a dhéanamh leis an bhfoireann Cúram Tomhaltóirí agus gearán foirmiúil a dhéanamh. 

Gearán a dhéanamh leis an gCoimisiún um Rialáil Cumarsáide maidir le do sheirbhís poist 

Don phróiséas seo, téigh chuig an leathanach seo.

 

An raibh an leathanach seo úsáideach?

Error: Contact form not found.

Error: Contact form not found.