Forbhreathnú ar an bPost

Gearán a dhéanamh 

mór duit teagmháil a dhéanamh le do sholáthraí seirbhíse poist ar dtús chun do ghearán a chur isteach. 

gearán agat, téigh i dteagmháil le foireann seirbhíse do chustaiméirí do sholáthraí seirbhíse, tabhair breac-chuntas ar an ngearán agus iarr go réiteofaí é. 

mór do gach soláthraí seirbhíse poist údaraithe nósanna imeachta gearáin a bheith ar fáil d’úsáideoirí seirbhíse poist agus d’fhoilsigh ComReg “Nósanna Imeachta Gearán agus Sásaimh: Treoirlínte do Sholáthraithe Seirbhíse Poist” Doiciméad ComReg 14/06  (“na Treoirlínte”) chun cabhrú le soláthraithe seirbhíse poist ina leith seo. 

Níl sainchúram rialála ag ComReg maidir le hiompar agus inniúlacht pearsanra poist. 

Níl aon ról rialála ag ComReg ar oifigí poist. Is é An Post a dhéanann cinntí oibríochtúla maidir le líonra na n-oifigí poist, nuair a bhíonn siad le dúnadh san áireamh. 

Go to: Make a complaint to your Postal Service Provider

Go to: Complaint Resolution and Compensation

Go to: Dispute Resolution

Comhrá Beo ar líne

Labhair le ball na foirne um Chúram Tomhaltóra maidir le do cheist.

By using Web Chat you agree to have your personal information processed for chat support.
GDPR information: Our Privacy Notice explains what personal information we collect and use about individuals, what we do with it and why.

WEB CHAT